USB Mouserate Switcher

Nezelodtem a vinyomon, es talatam egy USB Mouserate Switcher nevezetu kis progit. Elolvastam, ami ott le volt irva, majd utananeztem neten, hogy ez mennyire bassza szet a hw-t, meg hogy van-e valami haszna a cuccnak. Ahogy olvasgattam, valamit dob a precizitason, de nekem eddig sem volt semmi bajom azzal.

Szoval van olyan koztetek, aki hasznalja ezt a tool-t? Ha van, akkor erez valami szignifikans kulonbseget a WinXP default rate-jehez kepest?

Elore is koszi.

Hozzászólás megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás megjelenítési mód a „Beállítás” gombbal rögzíthető.
Alkarcsont, 2006, október 30 - 11:33
Alkarcsont képe

Reag3nS írta:
:DDDD Alkar nem arra mondtam, hogy jobb leszel vagy rontja a celzast hanem lanon elmesz es tok furcsa lesz az ttani asztal...

Furnél lapon, ping-pong aszatalon is megy az A4Tech egerem (nem véletlenül javallottam)...  

Stauffenberg, 2006, október 30 - 11:33
Stauffenberg képe

Nekem van egy Genius egerem, nem tudom a pontos típusát, de 1000 DPi-s és a fogása is jó, meg a súlya is... egéralátétből meg van egy sima 300 Ft-os textil amit felfordítva használok, így nagyobb a súrlódás, egy picit perecízebben célzok... nekem megteszi és CS-ben 3,45-re van állítva a sensitivity...
Már fél éve így használom és tökéletesen megteszi, de ha valaki szülinapomra a fejemhez vágna (akár szó szerint is :P) egy G5-öst azt persze szívesen elfogadnám, ja és egy frankó Revoltec Gaming patkányalátétet is hozzám vághatnátok :P

Reag3nS, 2006, október 30 - 11:25
Reag3nS képe

Soma írta:
Reag3nS írta:
aztan lanon meg befigyelsz hogy nem ugy mukodik a cucc ahogy kene :D
Egy havrom szinten asztallapon tolja es ha lan van akkor hozza a lapot:D Vegulis igaza van olcsobb egy tabla butorlap mint valami pr0 gaming egeralatet:D

:DDDD

Alkar nem arra mondtam, hogy jobb leszel vagy rontja a celzast hanem lanon elmesz es tok furcsa lesz az ttani asztal...

Alkarcsont, 2006, október 30 - 11:21
Alkarcsont képe

pett1 írta:
egy steelpad qck kb 2500Ft. a skill jobb nem lesz, de eg es fold a kulonbseg mondjuk egy asztallaphoz kepest.
Az a baj, hogy ilyet, a környéken sehol nem láttam... Lehet rendelek majd valahonnan...

pett1, 2006, október 30 - 11:11
pett1 képe

egy steelpad qck kb 2500Ft. a skill jobb nem lesz, de eg es fold a kulonbseg mondjuk egy asztallaphoz kepest.

Alkarcsont, 2006, október 30 - 10:50
Alkarcsont képe

Reag3nS írta:
aztan lanon meg befigyelsz hogy nem ugy mukodik a cucc ahogy kene :D
Teljesen jól működik. Ellenben a hagyományos (200ft-os minden számtekboltban megtalálható egérpaddal) profi egérpadot soha nem vettem 5K felett én már sokallom rá a pénzt...
Az asztallap semmiben nem rontja a célzást, max nem olyan kényelmes, mint egy egérpad, de nem olyan fából faragtak engem, hogy ezért elpityeredjek...

Soma, 2006, október 30 - 10:41
Soma képe

Reag3nS írta:
aztan lanon meg befigyelsz hogy nem ugy mukodik a cucc ahogy kene :D
Egy havrom szinten asztallapon tolja es ha lan van akkor hozza a lapot:D Vegulis igaza van olcsobb egy tabla butorlap mint valami pr0 gaming egeralatet:D

Reag3nS, 2006, október 30 - 10:33
Reag3nS képe

aztan lanon meg befigyelsz hogy nem ugy mukodik a cucc ahogy kene :D

Alkarcsont, 2006, október 30 - 09:36
Alkarcsont képe

Én asztal lapon egerezek, ez az igazi szabadság, az egérpad csak börtön!

dash, 2006, október 30 - 02:02
dash képe

Nem lehetsz lekorlátozva az egérpad miatt.. Amit TESCOban kapni pont megteszi, nálam akkor fordult kb 360at amikor végig húztam rajta a mouset.

Soma, 2006, október 29 - 11:35
Soma képe

MS Habu mennyibe fog vajon fajni?

GriFFiN, 2006, október 29 - 11:25
GriFFiN képe

Alkar. Ez a széttörős nem hülyeség, de ha ezt széttöröm, apum elmegy a boltba és vesz egy 990 Ft-os A4-es egeret. De ha azt mondja, ok vegyél egeret amilyet akarsz, akkor valami Logitech-et vennék. G5-ot szeretnék.
Btw. az eddigi egereim itt figyelnek rám a monitor felett (mint kabala...lófaszt se érnek de kabala)

GriFFiN, 2006, október 29 - 11:21
GriFFiN képe

dash írta:
30, jezus :D. Az nagyon sok, nemcsoda, hogy a legapróbb mozdításra megfordulsz 180 fokot. Anno emlékszem én is 20+osal játszottam (nagyon rég) és szóltak, hogy miért cibálom az egeret. Megkérdeztem, hogy mi az optimális azt mondták van aki 2vel játszik, de 10 a max, én maradtam 5,5nél ami bevállt :). Meg lehet szokni pár hét alatt, nem véletlen akkora az egérpad amekkora, főleg a steelpadek és társai.

Nem cibálom az egeret és nem is fordulok vele 180at spontán (már amikó'), ugyanis levagyok korlátozva az egérpad miatt. Kb. 4 éves, textil, kék. Ma már kezd szürke lenni. Az oldala 1 helyen jött fel 3-4 mm-t. Fáradt olajtól kezdve apróbb utódaimon át (omg) a töltött káposztáig már minden volt rajta. 2 éve játszok ezzel az összeállítással, különösebb problémám nincs. De jó lenne már másik.

pett1, 2006, október 29 - 11:05
pett1 képe

Ez a mouserate a gep es az eger kozti kommunikacio sebesseget noveli. Mar ha az eger az USB-re van dugva.

HWSW-n a bazarban van egy ficko, aki Razer egereket arul, ha van nala, akkor 9000Ft-ert adja oket. Gar nincs ra, de ha egyertelmuen hibas a mice, akkor kicsereli. Erdemes korulnezni.

Sot, ph!-n egyesek Boomslanget arulnak 6500ert. Ennyi penzert meg ezzel is jobban jarnal griffin.

devil, 2006, október 29 - 10:52
devil képe

Razer megeri a penzet! nekem is az van es hibatlan kis patkány. mellesleg en nem hasznalok ilyesmit, nekem volt egy USB-patcher nevu kis progim ami bebaszta 1000HZen feluli teljesitmenyre az egeret es ennyi. mostmar ilyen gyorsan szimatol a kis kék egérke :)

Soma, 2006, október 29 - 10:37
Soma képe

Ch1ll írta:
Nem, Razert akart mondani :)

Az mar 10e+ kat.:)

Gzorbacsi, 2006, október 29 - 10:25
Gzorbacsi képe

Br4z1L írta:
Én 1es sensivel jaccom :)
En használom a progit: g5 + 1000Mhz + 800dpi + 0 win accel + winfosba egy csuszka balra.
Ezzel ha kell saftolok, de ha kell akkor 180at fordulok

probalsz:)

Alkarcsont, 2006, október 29 - 10:21
Alkarcsont képe

Nem! Én A4-Tech-et mondtam játékra, mert az ő helyzetében nem költhet 10k-kat egérre... Ez az egér épp amit ajánlottam max 1000dpi-t tud, de ez állíthetó 200-anként egésszen 400-ig... Vannak rajta programozható gombok, a szenzor nem kapcsol energiatakarékos állapotba szóval ennyi pénzért simán jó. Nyiván ha azt mondja: "apám megengedi, hogy 15E-et költsek egérre" akkor nem ezt a márkát/típust említem meg neki...

Ch1ll, 2006, október 29 - 10:13
Ch1ll képe

Nem, Razert akart mondani :)

Soma, 2006, október 29 - 10:09
Soma képe

Vagy csak siman allitasz rajta hogy zoomolas kozben ne legyen akkor a sensi. Alkar A4-tech egeret jatekra? Nem inkabb valami logit vagy MS-t kartal mondani?:)

Alkarcsont, 2006, október 29 - 09:08
Alkarcsont képe

GriFFiN írta:
Az nem olyan egyszerű. Minden megvan, ahhoz hogy vegyek. Csak fater nem engedi. Mert ő nem ad ki annyi pénzt egy egéréert. Mintha neki kéne kiadni...azzal jön, hogy tuningoljam a gépet, de nem lenne értelme, mert q3mhoz így tökéletes ahogy van, mással meg uccse jáccanék. ffs q3 4 eve oszt kész. na mind1
Széttöröd az előzőt (már nem bírta indokkal) és veszel egy 4-5E Ft-os A4 Tech X-710-es egeret...

Br4z1L, 2006, október 29 - 07:40
Br4z1L képe

Én 1es sensivel jaccom :)
En használom a progit: g5 + 1000Mhz + 800dpi + 0 win accel + winfosba egy csuszka balra.
Ezzel ha kell saftolok, de ha kell akkor 180at fordulok

Reag3nS, 2006, október 29 - 04:02
Reag3nS képe

0,8 :D

dash, 2006, október 29 - 01:43
dash képe

30, jezus :D. Az nagyon sok, nemcsoda, hogy a legapróbb mozdításra megfordulsz 180 fokot. Anno emlékszem én is 20+osal játszottam (nagyon rég) és szóltak, hogy miért cibálom az egeret. Megkérdeztem, hogy mi az optimális azt mondták van aki 2vel játszik, de 10 a max, én maradtam 5,5nél ami bevállt :). Meg lehet szokni pár hét alatt, nem véletlen akkora az egérpad amekkora, főleg a steelpadek és társai.

GriFFiN, 2006, október 29 - 00:36
GriFFiN képe

Az nem olyan egyszerű. Minden megvan, ahhoz hogy vegyek. Csak fater nem engedi. Mert ő nem ad ki annyi pénzt egy egéréert. Mintha neki kéne kiadni...azzal jön, hogy tuningoljam a gépet, de nem lenne értelme, mert q3mhoz így tökéletes ahogy van, mással meg uccse jáccanék. ffs q3 4 eve oszt kész. na mind1

almosh, 2006, október 29 - 00:20
almosh képe

egyet tudsz tenni veszel egy normalis egeret.
nekem is volt egy Samsung Anyzen egerem de megvetel utan kb 1 hetre odaajandekoztam a testveremnek mert egy darab szart sem ert.vegyel egy komolyabb egeret es rajosz hogy mennyi a kulonbseg.

GriFFiN, 2006, október 28 - 23:50
GriFFiN képe

Hmm. Nem egészen értem ezt. Nekem egy Samsung Anyzen egerem van. Valami 400 CDI volt a dobozrva írva, kb 2000 Ft. Q3ba a sensitivity 30 a mouseaccel most 0. Mikor pl. railnél állok (a jumpad felett), és redhez zoomolok, s arrébcsúsztatom az egeret fél miliméterrel, kb. annyit megy a célkreszt mint amekkora a red... Szal alig mozdítom és rengeteget megy. A sensitivity már 2 éve ijen, szal nem nagyon tudnék mást megszokni. De ezzel a bigyóval amihez tök hülye vagyok lehetne valamit segíteni? Vagy most ennek köze nincs ehhez és menjek má' aludni me' hülye vagyok?

AzO, 2006, október 28 - 23:05
AzO képe

Ez most azt jelenti, hogy az eger hany Hz-en kommunikal a geppel az USB-n keresztul?
Mert ha igen, akkor sokat dob rajta, es volt valamikor olyan topic, ahol ms 3.0-akat, meg mx500-akat raktak at 100-rol 500 Hz-re. Precizitas ekkor joval nagyobb. Ekkor ha valami nem talal, az mar tenyleg a csuklod hibaja :)

pett1, 2006, október 28 - 22:59
pett1 képe

ESR-en igencsak nagy feneket keritenek ennek a mouserate-Hz-DPI kerdeskornek.

pett1, 2006, október 28 - 22:07
pett1 képe

a kerdes adott. varom a valaszokat.